
I september redovisas resultatet av forskningen i boken "Föredöme eller fördömd? Medierna som moralisk domstol" (SNS Förlag).
Läs hela artikeln i Resumé här: http://www.resume.se/almedalstidningen/2013/07/01/en-pudel-ar-inte-alltid-ratt/
Nätet har ökat trycket på redaktionerna och för journalisterna blir det allt viktigare att bygga sitt varumärke. Och för företag och organisationer som granskas blir det allt svårare att få ut sin version av skandalerna. För varför ska man svara på journalisternas frågor om man ändå är körd från början?
I september redovisas resultatet av forskningen i boken "Föredöme eller fördömd? Medierna som moralisk domstol" (SNS Förlag).
Läs hela artikeln i Resumé här: http://www.resume.se/almedalstidningen/2013/07/01/en-pudel-ar-inte-alltid-ratt/
Senast uppdaterad:
2 juli 2013
Webbredaktör:
Ann Linders
Sidansvarig: Score